eh...

hittat en gammal rolig grejs som jag å stoffe skrev sen jag gick i ettan haha! jag tycker den är Raalig x]

Det var en gång en man vid namn Pierre som gick på vägen och hittade en sten. Han tyckte att det var glassigt så han tog upp den. Han trodde att det var getter så han tog den hem. Han studerade hur den var uppbyggd. Han kom på att det var en mat. Så han åt upp den. Plötsligt så kände han sig väldigt stark och övernaturlig (han kände sig stålman) Så han försökte flyga! Och upp på taket kom han. Han slog sig i huvudet och kände sig yr. Så han satt sig på soffan. Plötsligt så såg han igenom väggen och såg sin granne leka dvärg. Nu upptäckte han att han kunde se igenom saker. Nu har han blivit griiiiiimm !!! 
Den é NITE!!! När han kom till jobbet så såg han annorlunda ut. (han var fin å biffig).
Du luktarfisk, jag har klänning? HEJDÅ!!

haha! i still laugh at it

Kommentarer
Postat av: Lina

haha....

2009-02-04 @ 09:52:26
URL: http://liinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0